Fashion trends SPRING 2017 - Fishnets

19:35


Síťované punčocháče. I já jsem zcela podlehla tomuto módnímu trendu.





Nosila bych je nejradši pořád (ale ještě pořád není takové teplo bohužel). Nosím je nejvíc pod roztrhané kalhoty a vlastně to souvisí s letošním dalším trendem, který bych nazvala "mít na sobě co nejvíc roztrhaných věcí aneb trhan z popelnice :D.


Snažila jsem se je sehnat docela dlouho, ale všude v ČR jsem nacházela jen takové s hustým síťováním (které nakonec taky mám, jak vidíte :D).


Když jsem však chtěla některé s většími oky, tak jsem pohořela. Nakonec jsem měla na výběr, objednat si je z e-shopu s erotickým zbožím či z e-shopu s karnevalovými kostýmy :D


No, nakonec jsem zvolila ty karnevalové kostýmy (projistotu :D), ale pochybuju, že bude nějaký rozdíl mezi těmi koupenými zde či v jiných obchodech.


Prostě je místo ke kostýmu čarodějnice (to vážně k tomu bylo na obrázku :D) nosím normálně. Experimentovat je někdy třeba (a čarodějnice jako čarodějnice, ne? :D)


You Might Also Like

0 komentářů