Black Mask PILATEN

20:42


Takže, kde začít. Četla jsem na internetu různé recenze na tuto masku, které ji naprosto opěvovaly. A pak jsem našla i takové, které ji zavrhovaly. Proto jsem se rozhodla ji sama vyzkoušet.
Před nanesením masky jsem si zhruba deset minut napařovala obličej nad horkou vodou, aby se mi více otevřely póry a maska byla více účinná. Pak jsem masku nanesla na celý obličej. Maska je spíš tekutější, takže jsem si dávala pozor, aby mi neukápla na oblečení. Naštěstí mi nikam neukápla (proto vám ale nemohu říct jak jde či nejde vyprat; někde jsem četla názory že jde vyprat krásně, jinde že sice nezůstane černý flek, ale jakési mastné místo, takže lepší nepokoušet). Jinak masku jsem nanášela prsty a krásně se z rukou smyla :)


Masku jsem nechávala zaschnout zhruba půl hodiny. Během zasychání začnete na obličeji cítit, jak se maska napíná (na což si někdo stěžoval, ale mě to přijde naprosto normální, pokud chceme aby maska vyschla, zůstala vcelku a prostě fungovala tak, jak má). Pak přijde na řadu sloupávání masky. Dost mě překvapilo, že si někdo v recenzích na tuto masku stěžuje, že její sloupávání bolí. Podle mě je logické, že když si na obličej dám takovouto slupovací masku, která má za cíl odstranit z obličeje nečistoty a další věci, tak se na ně nejdříve musí jaksi přilepit a pak je "strhnout" pryč z obličeje. 

Takže abych se vrátila k podstatě, sloupávání masky bolí, ale hlavně z toho důvodu, že je na obličeji spousta malých chloupků, na které se tato maska přilepí a při sloupnutí je prostě bere sebou (taková malá depilace). Pokud se tomu chcete vyhnout, doporučuji nanášet třeba jen na T-zónu :) Jinak maska se nijak nedrolí nebo něco jiného, podařilo se mi ji sloupnout vcelku.

maska se sloupla takhle vcelku
(i když fotka vypadá trochu děsivě :D )

Co se týká účinku, což je ta asi nejpodstatnější část, tak se musím přiznat, čekala jsem malinko víc. Na masce mi sice zůstalo spousta drobných chloupků (to jsem už zmiňovala výše), ale zanesené póry to moc nevyčistilo. Nevím, jestli jste také viděli ty videa, kde maska zázračně vytáhne např. z povrchu nosu spousty černých teček, ale tohle se u mě nestalo. Vytáhlo mi to jenom pár černých teček. 

maska po sloupnutí z vnitřní strany

A ještě k dalším částem recenzí, a to, že po sloupnutí obličej pálí a je zarudlý. Ano, to je taky pravda, ale to pálení nebylo nijak hrozné (a navíc, po takové depilaci se ani nedivím :) ) 

Jinak obličej jsem pak měla krásně hladký, jako z porcelánu, takže za to určitě chválím. Depilace obličeje nebyla moc příjemná, ale přežila jsem ji a příště už budu masku nanášet jen na T-zónu. Maska mě zklamala v tom ohledu, že nevytáhla skoro žádné černé tečky, ale uvidím příště, jestli další použití bude lepší nebo ne (navíc jsem slupovala od čela dolů a následně jsem zjistila, že by se mělo od brady nahoru, takže možná tohle byla ta chyba).

Výsledek - čekala jsem malinko víc, ale zřejmě jsem čekala jak se říká "nemožné na počkání a zázraky do tří dnů ;)"


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Ahoj, mě tahle maska stála 150 Kč, má 60 g, takže to je na víc použití (nevím přesně na kolik, když jsem ji teprve načala a určitě záleží na tom, jestli se dává na celý obličej nebo jenom na část :) )

      Vymazat
  2. Mám stejnou a můj názor je podobný, nic moc no. :D Ale naštěstí po ní aspoň nemám pálivý a rudý obličej, u mě je tohle v pohodě. :)


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že má někdo stejný názor, že to tak nemám sama :D jako tak hrozné jak píší některé slečny to nebylo a příště to snad bude lepší :)

      Vymazat
  3. Zajímavý článek,
    Tuhle masku jsem ještě nezkoušela :(

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli bych doporučovala zkoušet, možná ještě počkat jestli nepřijde něco lepšího :)

      Vymazat
  4. Túto značku som nemala, ale malo som iné ale tiež toho nevytiahli veľmi veľa.

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, ale jsem ráda za podobné zkušenosti :)

      Vymazat