Aussie Hair cosmetics

13:28



Asi před rokem jsem začala shánět nějaký kvalitnější šampón a péči. Přestala jsem používat ty "obyčejný", ale zároveň jsem nechtěla přímo ty od kadeřnice.
Nakonec jsem objevila v DM tuhle značku a musím říct, že jsem s ní moc spokojená. Moje vlasy dostávají dost zabrat. Sice je nežehlím nebo něco podobného a natočím si je jenom občas. Ale hrozně ráda měním barvu svých vlasů, a protože moje vlasy jsou od přírody dost tmavě hnědé, bylo potřeba dost odbarvování.


Teď používám tenhle šampón a jsem s ním moc spokojená. Cena je kolem 180 Kč, ale za tu kvalitu to podle mě stojí. Navíc balení má 300 ml, takže vydrží celkem dlouho. Druhá lahvička je péče ve spreji a lahvička má 250 ml. Mají samozřejmě různé druhy podle toho jaké máte vlasy. Já jsem spokojená s těmito, které navíc krásně voní (jako žvejkačka :D ).


Jinak abych nezapomněla, tak na úvodní fotce jsou šampóny a kondicionér ze speciální zimní edice, která je taky moc fajn, osobně mám odzkoušeno ;)

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Aussie mám hrozně ráda. Oblíbila jsem si suchý šampon této značky, protože mám červené jemné vlasy a ostatní suché šampony mi dělají buď "šedé zaprášení ve vlasech" nebo je mám hrozně zplihlé. Aussie je asi jediný, který mi prodlouží dobu "umytí vlasů" o 2-3 dny.

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) Já osobně vůbec nepoužívám suché šampóny, takže nemůžu soudit, ale jsem moc ráda, že je nás více, co jsme spokojené s touto značkou :)

      Vymazat
  2. Já na tuhle značku slyším hodně chvály, sama jsem ji ještě neměla. Líbí se mi, že je to velký balení. Přijde mi hloupost mít balení malé stejně jako kondicionér, kterýho přirozeně spotřebuji mín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když si kupovala první šampón od této značky, tak jsem neznala nikoho, kdo by značku znal, takže to byl takový risk a vyšel. Rozhodně doporučuji vyzkoušet :) A s tím balením souhlasím, mají to logicky vyřešené. A balení je vážně velké, vydrží mi vždycky hrozně dlouho :) (bohužel teď nevím jak dlouho přesně :/ )

      Vymazat
  3. Aussie je hodne znama znacka a co slysim, tak si ji lidi jen chvali. Ja teda s nimi zkusenost nemam, ale premyslim o vyzkouseni cim dal vic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už je docela dost známá no. Za mě rozhodně doporučuji vyzkoušet :) A pak bych případně i poprosila napsat, jestli vyhovovalo nebo ne :)

      Vymazat
  4. Zajímavé je, že s Aussie v Čechách jsem byla strašně spokojená. Ale Aussie v Americe je děs a hrůza a vůbec mi tu nevyhovuje :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to je vážně zajímavé :o ráda bych věděla v čem je tedy ten rozdíl :)

      Vymazat