Fashion trends SPRING 2017 - Chokers

22:09


Choker, choker a zase ten choker. Nebo obojek pro psa (jak říkají v mém okolí :D )
Chokery miluju už hrozně dlouho a v poslední době se mi jejich sbírka rozrostla. Proto jsem se s nimi chtěla pochlubit.


Svůj první choker (na fotce hned nad tím) jsem sehnala jako naprostou vzácnost před dvěma lety za 250 Kč (z H&M) a byla jsem z něho nadšená. Samozřejmě jsem váhala, jestli si ho za tolik korun mám koupit, ale nakonec jsem neodolala.

Dneska je choker v každém obchodě a snad v milionu variant a samozřejmě za mnohem nižší ceny (naštěstí pro mě). Mě však moje "chokerová mánie" pořád nepustila a tak tady je pár fotek z mé sbírky.


Například tenhle úžasný kovový choker s mašličkou (I am).


Nebo další kovový černý choker ke kterému byl i dlouhý řetízek (Stradivarius)





Nebo choker, který je přímo k tričku, takové 2v1 (New Yorker).


A (prozatím :D) poslední z mých chokerových úlovků je tahle "tkanička" okolo krku :D (Pull&Bear).


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahojky, taky je mám ráda, prostě back in 90':-)
    Hezký blog, taky s blogem začínám, tak mrkni ke mně na www.bygabra.cz když budeš mít chuť.

    Měj se krásně a ať se daří!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za názor :) 90´ jsou super, o tom žádná :) blog máš krásný, určitě se na něj budu dívat častěji :)

      Díky a tobě ať se taky daří :)

      Vymazat
  2. Jo a kdybych mohla poradit, tak bych zvolila tvou fotku bez mobilního telefonu:-) Ale to je jen můj názor! papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, souhlasím s tebou, tohle bylo takový provizorní řešení zatím. Určitě v blízké budoucnosti plánuji fotku novou a lepší :) Moc děkuji za cennou radu a ještě jednou přeji ať se daří :)

      Vymazat